HOME |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
04-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |
05-10-2010 ![]() |
05-10-2010 ![]() |
05-10-2010 ![]() |
05-10-2010 ![]() |
05-10-2010 ![]() |
05-10-2010 ![]() |
05-10-2010 Hier zie je de radar in aktie. Hij is even op de 6v accu aangesloten. Draait mooi he?! |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 Enige research leerde dat een radar rechtsom draait, in tegenstelling tot de standaard linksom draairichting van de vertragingsmotor. Plus en min omdraaien op de accu lost dit op. |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |
06-10-2010 ![]() |