TERUG
HPI Savage 25
1:8
Brandstofmotor: 4,1cc / 2,5pk / 28.000rpm

Hop-up's:
Fail-safe, Sport luchtfilter, tuned uitlaat (glad zilverkleurig), achteruitversnelling, custom kap.



26-03-2005 Na het inlopen, voor het eerst in het zand.
Locatie: Alphen a/d Rijn ind,terrein.
29-03-2005 De brandstoftank, motor, en uitlaatbocht.
29-03-2005 Het hele chassis. 29-03-2005 Het verlengstukje op de uitlaat zit er om het chassis schoon te houden, en het werkt.
29-03-2005 Een demonstratie van de veerweg.
(Al is dit op de foto niet goed te zien)
29-03-2005
23-04-2005 4x4nitro.nl stickers op de wagen. 23-04-2005 en op de achterkant het hele adres.
10-08-2005 Hier zie je hoe de aandrijving van de achteruitversnelling gemonteerd zit. 10-08-2005 Op deze foto zie je onder de kap het sportluchtfilter, en de zilverkleurige alu uitlaat zitten.
25-08-2005 De nieuwe kap. 25-08-2005 Met vlammen in drie kleuren.
25-08-2005 En netjes bestickerd. 25-08-2005 De aansluiting van de ontvanger naar de batterijen hangt buitenboord. Zo kan ik makkelijk de (2200mah) cellen weer opladen.
25-08-2005 Een blik door de voorruit nar binnen. 25-08-2005 En vanuit een Savage naar buiten...
27-08-2005 Vandaag een andere voorbumper er op gezet (is eigenlijk een achterbumper) zonder lampen. 27-08-2005 En de rolbeugel verwijderd, deze zou de lak aan de binnenkant van de kap kunnen beschadigen. En hij is niet nodig, de kap is dik en stug zat om een eventuele koprol op te vangen.
27-08-2005 Het ziet er nog beter uit ook door de ruiten. 30-08-2005 Omdat ik de zwarte kap netjes wil houden voor het showen heb ik de rode kap aangepast. deze heeft nu open ramen, en er zijn bevestigingsgaten bijgeboord (nog niet op foto). (kap getoond op Savage02)
07-09-2005 De Savage's hebben een nieuw luchtfilter gekregen, dit keer een HPI performance filter. 20-09-2005 (Winterstop onderhoud) "Savage 1" is hier al uit elkaar geweest, schoongemaakt en helemaal gecontroleerd, er was niets stuk dus kon hij weer in elkaar.
Het enige wat er mis was is dat het startlager vettig was, en daardoor doorslipte. Dat lager is dus vervangen. Verder ga ik kijken naar de wielen, hoe ik kan voorkomen dat de zeskanten doldraaien.
28-09-2005 Ik heb op "Savage 1" & "2" een aanpassing gemaakt in de radiobox. Ik heb de ontvanger in het deksel geplakt, en de middelste plaat verwijderd. 28-09-2005 Vervolgens een gat geboord in de zijkant. Nu is het kristal makkelijk te verwisselen. "Savage 3" heeft een ander type ontvanger. die krijgt de aanpassing niet.